REGULAMENT INTERN HOTEL ZIP APARTMENTS
Regulamentul de ordine interioara si normele de comportament prezentate mai jos au rolul de a stabili premizele functionarii in conditii civilizate si conform normelor legale. Nerespectarea acestora de catre turisti obliga administratia la luarea masurilor de neacceptare sau excludere a acestora din unitatea de cazare.
I. Tarife
Tarifele ZIP APARTMENTS diferă în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate dar si de perioada.
*Familiile cu copiii peste 5 ani vor fi cazate in APARTAMENT.
*Pentru un confort sporit in garsoniere se vor caza doar copiii sub 5 ani.
II. Politica de rezervare
Rezervarea se face prin intermediul urmatoarelor mijloace: 1. E-MAIL: rezervari@zip-apartments.ro SAU office@zip-apartments.ro 2. TELEFON RECEPTIE: 0720 044 400
- Pentru efectuarea rezervarilor, clientii vor achita un avans din valorea totala a serviciilor turistice solicitate. Plata se face in baza facturii proforme emisa de SC ZIP ESCORT HOLIDAYSRL si transmisa prin WhatsApp sau e-mail dupa confirmarea disponibilitatii spatiilor de cazare solicitate.
- Plata se poate face prin virament bancar sau prin card de credit/debit.
- Turistul este responsabil pentru verificarea informatiilor trecute in factura pentru a nu aparea neconcordante legate de serviciile solicitate.
- Rezervarea se considera finalizata numai dupa incasarea de catre societatea noastra a avansului solicitat.
- În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, Zip Apartments nu garanteaza disponibilitatea camerelor dorite la momentul cazarii.
III. Reguli de ordine interioara
Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventar, al Zip Apartments atrage raspunderea materiala a acestora privind achitarea daunelor la valorile afisate in lista obiectelor din inventar, regasita in mapa din camera.
- Zip Apartments nu percepe taxa pentru Internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni sau lipsei sporadice a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau a suprautilizarii acestuia de catre turisti.
- Zip Apartments NU dispune de parcare proprie.
IV. Reguli de ordine interioara in camere
- Dupa ora 8:00, de Luni pana Duminica incepe serviciul de curatenie in camerele care nu prezinta semnul “DO NOT DISTURB”.
- Conform Capit. CRITERII GENERALE din OMT 65/2015 privind clasificarea structurilor de primire turistice, lenjeria si prosoapele se schimba la 3 zile, in cazul sejururilor prelungite. In caz de forta majora puteti face cerere la receptie pentru schimbarea lenjeriei/prosoapelor.
- Prosoapele NU se folosesc in afara camerelor.
V. Sesizari si reclamatii
- Reclamatiile privind calitatea serviciilor turisitice prestate se vor face pe loc, in perioada sederii turistilor.
- Reclamatiile facute sub orice formă dupa plecarea turistilor nu vor fi luate in considerare de catre PRESTATOR.
- Prestatorul se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la clienti in legatura cu seviciile prestate la locul situării structurii hoteliere in maximum 24 de ore de la momentul formularii acesteia.